Assistent/a de Direcció (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Randstad Fundación Valencia

Funcions

- Oferir suport continu en les tasques i funcions pròpies del departament.

- Organitzar i portar actualitzades les agendes (Outlook) de les persones directives de l'equip.

- Preparar i presentar informació rellevant per a la direcció de manera clara i oportuna.

- Atenció de clients i gestió de la recepció.

- Gestionar i transmetre informació rellevant als departaments oportuns.

- Coordinar les comunicacions telefòniques entrants i sortints.

- Atendre les visites programades i organitzar reunions.

- Controlar la documentació per a la signatura de la direcció.

- Gestionar, controlar i justificar les despeses mitjançant SAP.

- Coordinar la realització de viatges, trasllats, reserva d' hotels, gestió de matrícules i inscripcions.

S'ofereix

- Salari: segons conveni

- Horari: jornada completa amb possibilitat de teletreball

- Incorporació immediata

Requisits

- Tenir el certificat de discapacitat >33%

- Experiència professional prèvia com a mínim de 3 anys en lloc similar.

- Curs Secretariat / Títol universitari.

- Idiomes: Nivell avançat d' anglès.

- Es valora experiència internacional.

- Excel·lent comunicació (oral i escrita).

- Excel·lents habilitats d'Office (Word, Excel, PowerPoint)