ATENCIÓ: Amb l'objectiu de prioritzar la seguretat de tots/es els/les participants, es posposa la Fira CONNECTA'T Quart. Prompte anunciarem noves dates.

Administratiu/va comercial

Suproval Aldaia

Des de Suproval, empresa líder en venda, lloguer i servei tècnic de taller per a maquinària de construcció i agrícola, busquem una persona que ocupi el lloc d'Administratiu/va Comercial i Atenció al client, el qual encarregarà de donar suport administratiu a l'equip comercial i en botiga.

Funcions

- Estudia i coneix perfectament el producte, maquinària i eines amb les quals es treballa i les seves característiques

- Estudia i coneix els fluxos de treball dins de la companyia, així com les possibles casuístiques que poden sorgir

- Atén el client de manera presencial realitzant un assessoraments de producte bàsic i acompanya en botiga

- Realitza els cobraments en botiga de tot l'equip

- Gestiona a nivell administratiu els albarans de venda: introdueix les dades en el sistema informàtic, genera els contractes i albarans de lloguer i/o venda i els remet al departament oportú

- Gestiona les devolucions a nivell administratiu

- Coneix i comprèn l'equip comercial, s'adapta a les seves necessitats: es tracta d'un facilitador del procés comercial

- Atén les incidències de manera telefònica en les prestacions de servei: incidències amb producte avariat, canvi de producte, canvi en temps, modificacions de contracte, etc...

- Gestiona i controla les fluctuacions d'estoc en botiga


S'ofereix

- Contractació estable, indefinida i a temps complet

- Horari flexible, de Dilluns a Divendres

- Salari: entre 15.000 i 18.000€ revisables de manera anual

- Incorporació a empresa en ple creixement i desenvolupament

- Bon clima laboral i comptem amb servei de cafè gratuït

- Assegurança mèdica privada

- Descompte d'empleat


Requisits

- Formació en Administració o similar

- Solvència informàtica amb el Paquet Office (Excel·lent)

- Experiència d'almenys dos anys en posicions similars, o en atenció al client en grans superfícies

- Experiència manejant sistemes de gestió: contractes, albarans, venda, etc

- Persona amb capacitat de comunicació, d'adaptació, organitzada. Busquem un perfil amable amb orientació al client, capaç de gestionar les incidències que puguin donar-se en la prestació del servei