ATENCIÓ: Amb l'objectiu de prioritzar la seguretat de tots/es els/les participants, es posposa la Fira CONNECTA'T Quart. Prompte anunciarem noves dates.

Export area manager

Grupo EMAC Quart de Poblet

Empresa líder en solucions per a la trobada dels materials d'un projecte constructiu, aposta pel millor talent per integrar-se al departament comercial de l'empresa, impulsant l'especificació i venda de les solucions dins de l'àmplia gamma de solucions per a la trobada dels materials d'un projecte constructiu, assegurant el posicionament de la marca i el compliment dels objectius de vendes a través de la prescripció tècnica de productes.


Funcions

- Identificació d'oportunitats: Fer créixer les vendes en mercats internacionals a través d' atenció personalitzada i coordinació entre departaments, captant constantment noves oportunitats de mercat.

- Captació de projectes de construcció i reforma per generar oportunitats de negoci en canal Obres.

- Establir i mantenir relacions sòlides amb agents, distribuïdors, així com arquitectes, enginyers, constructors i altres professionals del sector.

- Desenvolupar i mantenir una agenda organitzada de visites a clients, prescriptors i projectes en curs i potencials. Planificació estratègica de les visites segons la prioritat establerta per la direcció comercial de l' organització, ubicació geogràfica i etapes del cicle de vendes per tal d' optimitzar el temps i els recursos.

- Proporcionar Assessorament comercial en formacions sobre els avantatges i aplicacions de les solucions a clients i a potencials prescriptors.

- Seguiment de projectes: acompanyar el procés de venda des del primer contacte fins a l' execució, assegurant la satisfacció del client i la correcta utilització de la solució

- Recollir i transmetre les necessitats del mercat i suggeriments dels clients.

- Col·laboració en gestió de vendes d'obres projectes, actuals, atenció de consultes.

- Gestió de cobraments en canal.

- Presentació de xerrades comercials i elaboració de presentacions. Suport i desenvolupament en la realització de Formacions internes i externes.

- Assistència a Fires i altres esdeveniments.

- Control, arxiu i conservació de documentació mitjançant el control de BBDD: on va instal·lat el material, cadenes, etc.

- Segmentar el nostre objectiu geogràfic i qualitatiu.

- Elaborar i presentar informes de control i avaluació de dades i resultats. Així com de control de desenvolupament de la gestió.

- Mantenir l'eina de gestió i la base de dades actualitzada.

















S'ofereix

- Contracte indefinit i a jornada completa.

- Retribució econòmica adaptada al nivell i característiques del lloc.

- Bonus per objectius.

- Jornada intensiva divendres i a l'estiu.

- Projecte estable i de llarg recorregut.

- Desenvolupament de carrera en empresa capdavantera en el seu sector.

- Oportunitats de formació i desenvolupament professional.

- Altres beneficis socials

  • Assegurança de vida.
  • Assegurança de salut privada.

- Possibilitat de formar part d'una empresa en ple creixement a nivell nacional i internacional. Un bon lloc on treballar: cuidem del nostre equip i la societat a través d'iniciatives, programes de conciliació i de responsabilitat social corporativa.


Requisits

- Es valorarà Formació acadèmica universitària. Llicenciatura o diplomatura.

- Experiència en comercial almenys 1 any i preferiblement 3.

- Aptituds tecniques-comercials.

- Idioma francès alt.

- Valorable coneixements idioma anglès.

- Es valorarà coneixement d'altres idiomes.

- Disponibilitat per viatjar, nacional i internacional. Carnet de conduir

- Coneixement del mercat i les seves tendències.

- Es valorarà coneixement del sector construcció o afins.